6. EWALUACJA


Niski
1 pkt
Średni
2 pkt
Dobry
3 pkt
Wysoki
4 pkt
Pkt
Wynik poszukiwań (ilość i jakość wyszukanych informacji i materiałów)
Nie zgromadzono wymaganych informacji i materiałów koniecznych do zrealizowania zadania
Zgromadzono niektóre wymagane informacje i materiały, są one jednak niepełne i niewystarczające do zrealizowania zadania
Zgromadzono większość wymaganych informacji i materiałów, ale niektóre z nich nie są przydatne w realizacji zadania.
Zgromadzono wszystkie wymagane informacje konieczne do zrealizowania zadania w pełni



1-4
Dobór informacji i materiału, poprawność i sposób opracowania, realizacja zadania.
Duża pobieżność w opracowaniu zadania, źle dobrane informacje i materiały, dużo błędów merytorycznych, językowych i ortograficznych wykorzystanie gotowych opracowań, brak oryginalności, nieodpowiednia forma realizacji zadania.
Poprawnie zrealizowany temat lecz brak szczegółów, nie wykorzystano wszystkich zebranych informacji i materiałów, błędy językowe i ortograficzne nieliczne opracowania własne. Opracowania mało oryginalne, nieliczne błędy w formie realizacji zadania.
Dobrze opracowany temat, zawiera trafne oraz szczegółowe informacje, wykorzystano większość zebranych informacji i materiałów, własne opracowania w odpowiedniej formie, dopuszczalne sporadyczne błędy językowe i ortograficzne.
Obszerne i wyczerpujące omówienie tematu,trafne wykorzystanie zebranych informacji i materiałów, liczne wlasne opracowania bezbłędne ortograficznie i językowo. Właściwa i oryginalna realizacja zadania.









1-4
Sposób prezentacji efektów pracy i ogólne wrażenia estetyczne (styl i forma prezentacji)
Prezentacja nieatrakcyjna, nieuporządkowana, nieprzystająca do treści, trudna w odbiorze, chaotyczna i niezrozumiała. Uczniowie nie potrafią się odpowiednio wypowiadać (dużo błędów językowych, niestaranna wymowa).
Prezentacja mało oryginalna, niedostatecznie uporządkowana, tylko częściowo dostosowana do treści, w większości zrozumiała dla odbiorcy. Wypowiedź ustna z nielicznymi błędami językowymi, staranna wymowa.
Ciekawa prezentacja, logicznie uporządkowana, dostosowana do treści, zrozumiała, uczniowie dobrze posługują się językiem mówionym, sporadyczne błędy językowe, staranna wymowa.
Atrakcyjna prezentacja, oryginalne podejście do zagadnienia, logiczna i ciekawa w odbiorze, pasująca do przedstawianych treści, uczniowie bardzo dobrze wypowiadają się ustnie, brak błędów językowych.








1-4
Koordynacja działań i zespołowość podczas pracy nad zadaniem (umiejętność współpracy w grupie)
Całkowity brak współpracy uczniów z partnerami i/lub grupą, poszczególni uczniowie nie uczestniczą w realizacji zadania, brak dokładności i nieprzestrzeganie
terminów.
Uczniowie w niepełny sposób współpracują z partnerami i grupą, nie wszyscy uczniowie uczestniczą w realizacji zadania, kolejne etapy pracy są wykonywane częściowo i nie zawsze terminowo
Dobra współpraca członków grupy, większość uczniów uczestniczy w realizacjizadania, kolejne kroki wykonywane są nie zawsze dokładnie, ale i terminowo.
Bardzo dobra wspólpraca całej grupy, wszyscy uczniowie uczestniczą w realizacji zadania, kolejne etapy pracy wykonywane są dokladnie i terminowo








1-4


OCENA
Ilość punktów
CELUJĄCA (6)
16
BARDZO DOBRA (5)
15-13,5
DOBRA (4)
13-11
DOSTATECZNA (3)
10-8
DOPUSZCZAJĄCA (2)
7-5
NIEDOSTATECZNA (1)
4,5-0

0 komentarze:

Prześlij komentarz